mylifeworksout

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Måndag kväll

Av Sara Olsson - 29 april 2013 21:25

I dag blev de inomhus träning. Var ju inte de roligaste vädret precis. Regn, sol, hagel, regn å åska.

Så i dag blev de först 20 min intensiv träning via tränings appen och nu i kväll blev de 45 min cykel träning. Körde hårdare än någonsin på cykeln. Så ja tror att ja kommer känna av de i morgon. Om inte så får ja köra mer :).

Kände att de blev väldigt mycke vila förra veckan så nu ska vi se om ja orkar lite mer denna veckan.

Nu blir de biggest loser och kanske får mer tipps på träning eller mat :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 23 augusti 2013 10:45


Hej.   Underbara fina fredag :) Denna veckan har ja verkligen haft beslut ångest för hur ja vill göra med mitt hår. På hösten brukar ja nästan alltid klippa lugg. När ja var yngre vågade ja klippa den på mig själv men nu e ja feg för de. De ble...

Av Sara Olsson - 20 augusti 2013 12:01

Hej!   Nu var de bra länge sedan jag skrev nått. Men de har allt hänt saker å ting nu under sommaren.   Jag har ju skrivit en del om min viktnedgång under vintern/våren och den håller jag än. Dock har jag inte gått ner något under sommaren. M...

Av Sara Olsson - 19 juni 2013 21:36

Hej!!Som ni kanske läst så har jag har jag haft en period som varit ganska jobbig. Har ju problem med stress. Men nu har jag börjat behandla den och fått tipps på vad jag ska göra för att lugna ner mig. Jag har ju inte varit tressad utåt. Utan på ins...

Av Sara Olsson - 28 maj 2013 21:17


Hej!! Nu var de längesedan igen. Men i dag fick ja "lite" motivation tillbaka. Med betoning på lite. Jag var sugen på rostbiff och potatissallad till kvällsmat men ville inte ta bilen till närmaste butik i de fina vädret. Så då valde ja min cyke...

Av Sara Olsson - 20 maj 2013 21:55

Hej! Nu var de ett bra tagsen jag skrev nått och även sen ja tränade. Blev ett cykelpass på motionscykeln förra måndagen och en liten cykeltur till min svägerska men annars har de varit lungt. Har varit en ganska jobbig tid nu de sista. Jag ha...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards