mylifeworksout

Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Olsson - 19 juni 2013 21:36

Hej!!

Som ni kanske läst så har jag har jag haft en period som varit ganska jobbig. Har ju problem med stress. Men nu har jag börjat behandla den och fått tipps på vad jag ska göra för att lugna ner mig. Jag har ju inte varit tressad utåt. Utan på insidan. Som jag inte vetat om. Utan jag har ju haft ont i vänster bröst då och då. Och det är ett tecken på att jag varit stressad. Men som sagt börjar ja allt mer och mer bli bättre på att ta hand om mig igen.

Har till och med börjat göra lite små tränings övningar hemma igen. Ska väll ta tag i promenaderna med så småningom.

Snart börjar sommarjobbet och det ska bli så kul att äntligen få jobba på riktigr. Men chema så man kan ha lite koll och planera :)

Jag älskar verkligen mitt jobb. De gör mig så lugn och det hjälper mig med mima stress problem. Så jag längtar verkligen <3

Ha nu en bra midsommar! !<3 <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards