mylifeworksout

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Sara Olsson - 20 augusti 2013 12:01

Hej!


Nu var de bra länge sedan jag skrev nått. Men de har allt hänt saker å ting nu under sommaren.


Jag har ju skrivit en del om min viktnedgång under vintern/våren och den håller jag än. Dock har jag inte gått ner något under sommaren. Men de har ju varit semester och jag har inte tränat något. Men jag har ändå hållit min vikt. Som jag tappade. Så de är ju bra de. Men jag ska börja ta tag i detta igen. Nu när de börjar bli svalare ute. Jag gillar ju inte att träna när de är varmt. Så nu ska ja väll ta tag i min motions cykel igen och lite andra tränings övningar här hemma.


Som ja skrev så har de hänt en del. Jag å min sambo är nu husägare. Vi flyttar in i november. Nu bor vi på landet men snart flyttar vi till ett litet samhälle. Då kommer jag att kunna ta cykeln till jobbet. Dock flyttar vi i november så då lär de inte bli så mycket cyklande till jobbet men kanske någon promenad istället. Å så kommer ja bo närmare min pappa å kan då låna deras hund på långa promenader. Så de kommer bli toppen. Sen är de ju en del jobb som egen husägare så man kommer ju inte kunna slappa lika mycket som ja kan nu när jag hyr.    


Men de har även hänt tråkigheter inom familjen som jag inte är så glad över. Vi har nu fått veta att min mammas farfar är dålig. Tyvärr alvarligt dålig. Han är även grundaren till familjenamnet som vi har. ( jag heter de inte men jag är ändå en del av dom.)  Men tyvärr är de livets gång. Han är ju inte direkt gammal så ja tycker att han borde få en chans till. Men den där j…a cancer är ju inte direkt snäll mot någon. För två år sedan tog den min mormor ifrån mig. Dock aldrig känt, men känner att hon vakar över mig. Har även fått veta att hon har ett öga på mig å att hon alltid är med mig. Jag tycker att cancer inte borde finnas. Det är allt för många som inte får leva livet som de borde.

Så det händer både bra och dåliga saker i mitt liv just nu.  


Nu är semestern över å i dag ska jag börja jobba igen. Det där emot känns hur gött som helst. Nu hoppas jag på många timmar på jobbet framöver. Å så hoppas ja ju att de ska leda till fasta tider. För det är ju de ja verkligen vill. Jag älskar verkligen mitt jobb. Kunderna gör min dag. Å mina älskade arbetskamrater är ju underbara. Så ja kan ju inget annat än att älska de  


Ha nu en toppen dag för de ska ja ha!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards